DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
/reklama114.gif

მთვლელები


მომხმარებელი:

რეკლამა

//dle.ucoz.de/adver.jpg

სიახლის პოსტერი



დამატებითი ინფორმაცია

კომენტარების რაოდენობა: (1)
ნახვების რაოდენობა: 1395
კატეგორია:
სიახლის ავტორი:
სტუმარი

მოკლე ინფორმაცია სიახლეზე

მსოფლიოს მესაათების შეთქმულება – ასე ქვია ძალზედ უცნაურ ფენომენს, რომელსაც ბოლო 15 წელია განიხილავენ ინტერნეტსა თუ პრესაში. ამ შეთქმულების მიზეზი არის ის, რომ თითქმის ყველა გასაყიდი საათი, რომლის სურათი მოიპოვება ინტერნეტში, უჩვენებს 10 საათსა და 10 წუთს.

რა არის ამის მიზეზი? რეალურად არავინ იცის ამის მიზეზი, თუმცა სავარაუდო მიზეზები საკმაოა მარკეტინგული "საათის ღიმილიდან” დაწყებული, ანტიფაშისტური ემბლემით დამთავრებული.

მარკეტინგული მიზეზი:
მარკეტინგული ბრენდ-მენეჯერები თვლიან, რომ ისრების ასეთ განლაგებაში დევს დიდი აზრი ფსიქოლოგიური გადმოსახედიდან. ეს არის ღიმილის იმიტაცია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ყველას ვინც რეკლამას უყურებს, არ უტოვებს ცუდ განწყობას და გამოდის, რომ თითქოს საათი გიღიმის და დადებით ემოციას გიგზავნის

პრაქტიკული მიზეზი:
უმეტეს შემთხვევაში ისრების სხვანაირი განლაგება დაფარავს კომპანიის ლოგოს, წარწერას ან დამატებით აქსესუარს. იმისათვის, რომ არაფერი დაიმალოს, ისრების საუკეთესო განლაგებაა 10 საათსა და 10 წუთზე

ეთიკის მიზეზი:
10:10 მდგომი ისრები ბევრად უფრო ლამაზია, ვიდრე სხვა პოზიციაში. რეკლამას კი ჭირდება იდეალური გაფორმება.




კომენტარებ ის დამატება

სახელი *:
E-mail:
ქართული/ინგლისური (~)
კოდი *:

ავტორიზაცია

გამოკითხვა

Оцените мой сайт
სულ პასუხი: 463

რეკლამა

""